dinsdag 24 augustus 2010

Girl & Tree
Om me heen kijkend zie ik soms dingen die qua intentie erg dicht bij mijn schilderijen komen. Niet dat ik er naar op zoek ga. Het zijn eerder alledaagse momenten die er altijd al waren maar op dat moment door het licht of de compositie zo geintensiveerd zijn dat ze als autonoom werk de wereld in zouden kunnen. Meestal zijn dit de beelden die als inspiratie dienen voor mijn schilderijen. Soms leg ik ze fotografisch vast. Al vaak met het idee gespeeld om ze in kleine oplage uit te geven maar... er vervolgens niets mee gedaan.


Afgelopen maand weer een aantal foto's gemaakt. Ik vond dat het er nu toch maar eens van moest komen en heb besloten om bij
Peter Foolen Editions twee foto's uit te geven in een kleine oplage van 7 exemplaren.



Girl, 2010, c-print on aluminium, 18 x 24 cm
edition of 7 copies
published by Peter Foolen Editions

price € 350




Tree, 2010, c-print on aluminium, 18 x 24 cm
edition of 7 copies
published by Peter Foolen Editions
price € 350

Geen opmerkingen:

Een reactie posten