woensdag 18 september 2013

Nieuw Atelier Heusden-Vesting

De gemeente Heusden heeft mij aangeboden om een periode in de Wijkse Poort te komen werken. Het is werkelijk een fantastische plek. Het atelier bevindt zich op de wal en ziet uit over de waterwerken van de vesting. Een plaats waar ik me zeker zal laten inspireren door het landschap maar ook door de herinneringen uit mijn jeugd. Vroeger ging ik hier met mijn vader vissen. We vertrokken dan ruim voor zonsopgang uit Eindhoven. Ik achter op de bromfiets van mijn vader, die volgepakt was met hengels en visgerei. In Heusden haalde we dan de sleutel van een roeibootje. Vanuit het atelier kijk ik precies uit op de houten steiger waar het bootje lag.
Komende tijd zal ik op dit blog verslag doen van mijn tijd in de Wijkse Poort en van de werken die ontstaan.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten